Menu
- Premium (95)
- Pozostałe (2)
- Biżuteria (847)
- Bransoletki (102)
- Broszki (9)
- Biżuteria artystyczna (305)
- Kolczyki (143)
- Zawieszki (48)
- Naszyjniki (11)
- Bransoletki (11)
- Pierścionki (73)
- Broszki (7)
- Biżuteria ze szkła Murano (292)
- Bransoletki (12)
- Komplety (0)
- Pierścionki (30)
- Kolczyki (89)
- Zawieszki (183)
- Naszyjniki (5)
- Biżuteria z kamieni naturalnych (392)
- Naszyjniki (145)
- Bransoletki (86)
- Pierścionki (43)
- Broszki (6)
- Biżuteria z bursztynu (208)
- Biżuteria z pereł (41)
- Kolczyki (59)
- Zawieszki (56)
- Inne (0)
- Pierścionki (103)
- Komplety (4)
- Kolczyki (241)
- Zawieszki (256)
- Naszyjniki (173)
- Bony podarunkowe (0)
- Dla Mężczyzn (22)
- Bransoletki (12)
- Naszyjniki (10)
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Możesz skorzystać z interaktywnego formularza zwrotu pod adresem https://jamila.pl/kontakt.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OLDAW – ELŻBIETA BOROWIEC
Fromborska 6
14-500 Braniewo
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
OLDAW – ELŻBIETA BOROWIEC
Fromborska 6
14-500 Braniewo
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.