Menu
- Bony podarunkowe (7)
- Pozostałe (3)
- Biżuteria (952)
- Pierścionki (71)
- Komplety (5)
- Kolczyki (278)
- Zawieszki (295)
- Naszyjniki (194)
- Bransoletki (114)
- Broszki (4)
- Biżuteria artystyczna (220)
- Bransoletki (7)
- Pierścionki (34)
- Broszki (3)
- Kolczyki (141)
- Zawieszki (22)
- Naszyjniki (16)
- Biżuteria ze szkła Murano (434)
- Kolczyki (124)
- Zawieszki (258)
- Naszyjniki (3)
- Bransoletki (14)
- Komplety (0)
- Pierścionki (37)
- Biżuteria z kamieni naturalnych (373)
- Biżuteria z pereł (54)
- Kolczyki (64)
- Zawieszki (22)
- Naszyjniki (177)
- Bransoletki (96)
- Pierścionki (11)
- Broszki (1)
- Biżuteria z bursztynu (221)
- Inne (0)
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Możesz skorzystać z interaktywnego formularza zwrotu pod adresem https://jamila.pl/kontakt.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OLDAW – ELŻBIETA BOROWIEC
Fromborska 6
14-500 Braniewo
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
OLDAW – ELŻBIETA BOROWIEC
Fromborska 6
14-500 Braniewo
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.