Menu
- Pozostałe (2)
- Biżuteria (869)
- Biżuteria z kamieni naturalnych (331)
- Broszki (7)
- Biżuteria z bursztynu (186)
- Biżuteria z pereł (46)
- Kolczyki (58)
- Zawieszki (31)
- Naszyjniki (138)
- Bransoletki (85)
- Pierścionki (13)
- Inne (3)
- Pierścionki (63)
- Komplety (4)
- Kolczyki (250)
- Zawieszki (298)
- Naszyjniki (153)
- Bransoletki (101)
- Broszki (10)
- Biżuteria artystyczna (173)
- Kolczyki (115)
- Zawieszki (13)
- Naszyjniki (12)
- Bransoletki (5)
- Pierścionki (26)
- Broszki (3)
- Biżuteria ze szkła Murano (435)
- Kolczyki (124)
- Zawieszki (260)
- Naszyjniki (4)
- Bransoletki (14)
- Komplety (0)
- Pierścionki (37)
- Biżuteria z kamieni naturalnych (331)
- Bony podarunkowe (0)
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Możesz skorzystać z interaktywnego formularza zwrotu pod adresem https://jamila.pl/kontakt.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OLDAW – ELŻBIETA BOROWIEC
Fromborska 6
14-500 Braniewo
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
OLDAW – ELŻBIETA BOROWIEC
Fromborska 6
14-500 Braniewo
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.