Menu
- Biżuteria (690)
- Biżuteria artystyczna (147)
- Kolczyki (77)
- Zawieszki (27)
- Naszyjniki (11)
- Bransoletki (10)
- Pierścionki (18)
- Broszki (4)
- Biżuteria ze szkła Murano (420)
- Komplety (0)
- Pierścionki (38)
- Kolczyki (124)
- Zawieszki (243)
- Naszyjniki (0)
- Bransoletki (15)
- Biżuteria z kamieni naturalnych (145)
- Naszyjniki (64)
- Bransoletki (47)
- Bransoletki na sznurku (0)
- Pierścionki (6)
- Medaliony (0)
- Broszki (1)
- Kolczyki (16)
- Zawieszki (9)
- Pierścionki (57)
- Kolczyki (210)
- Komplety (0)
- Zawieszki (273)
- Bransoletki na sznurku (0)
- Naszyjniki (75)
- Bransoletki (68)
- Łańcuszki (0)
- Broszki (5)
- Biżuteria artystyczna (147)
- Pozostałe (0)
- Bony podarunkowe (8)
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Możesz skorzystać z interaktywnego formularza zwrotu pod adresem https://jamila.pl/kontakt.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OLDAW – ELŻBIETA BOROWIEC
Fromborska 6
14-500 Braniewo
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
OLDAW – ELŻBIETA BOROWIEC
Fromborska 6
14-500 Braniewo
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.